onsdag 10 juni 2009

Söv ner denna student

Imorgon ska jag ta studenten. Om det nu var någon som hade lyckats undgå att lägga märke till detta. Tillsammans med många fler lyckliga (antar jag) treor.

Det här är helt sjukt. Visst finns det en del orosmoln kvar, men dem tänker jag inte ta upp här för jag vill inte deprimera folk just nu. Inte för att jag någonsin vill det, men speciellt inte just nu. Nu vill jag bara.. tänka på.. Nej förresten, jag vill inte alls tänka, jag vill njuta. Har inte riktigt fått tillfälle, och kommer nog inte få det förräns någon gång imorgon. IMORGON!

Klockan är nu 00.07 och jag borde verkligen verkligen sova eftersom jag måste gå upp typ halv sex om jag ska hinna fixa med hår och smink och kläder innan den okristligt tidiga champagnefrukosten. Och kanske klämma i mig något ordentligt att äta innan också. Så man kan ju fråga sig varför jag i så fall sitter här. Ja.. jag.. jo.. det var så att.. nej men.. blogga måste man ju göra.. öh.. dagen innan sin student..

DAGEN INNAN MIN STUDENT! Som inte ens är dagen innan eftersom klockan är över midnatt. Det är nu 14 timmar och 18 minuter tills vi springer ut från Tingvallagymnasiets port i lyckorus. Eller ja, tills Handel springer ut i lyckorus om man ska vara petig.

Jag måste sova.. Men hur ska det gå till?

Dagens försök: Att lära mig studentsången. Jag satte på youtube på en flik och sökte på text på en annan. Men jag orkade inte engagera mig så mycket i det. Försöka duger säger man ju.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar