söndag 21 juni 2009

Det är en regnig sommar vi har... vissa dar.

Som vanligt är jag för ambitiös för mitt eget bästa. För även om Twilight är en helt fantastiskt fängslande och utomordentligt underbar bok så hjälper det inte mot "sommarlovskoman" att man (jag) inte orkar göra ens det mer än ett par timmar. Man (jag) slumrar till lite i solen, inser sen att lunch är nödvändigt även om det inte finns någon hunger närvarande, slår på teven för sällskap och nej men titta vad som är på!
RONJA RÖVARDOTTER!
Det kan man ju inte slita sig från.
Twilight får vänta.
Hoppas det är soligt hela veckan.

2 kommentarer:

  1. BÖRJA LÄSA NU!!!!!
    TVn är meningslös om det inte kommer tyo Greys eller Gossip Girl i den ;)

    SvaraRadera
  2. Haha du har lite rätt, men jag hann läsa ut den idag i alla fall :P så imorgon måste jag gå och köpa nästa del för jag står inte ut med att inte få fortsätta ;)

    SvaraRadera