lördag 6 juni 2009

21 saker jag tänkt idag

Kan man ha beigerosa skor till en beigeguldig klänning?
Jag saknar Barcelona.
Det kanske är meningen att jag ska föruttna i ett hål av inaktivitet till hösten.
Jag borde lagt ner mig mer för att ta reda på min rätta politiska identitet.
Min solbränna börjar lägga sig...
BOLLEN SKA IN I MÅL!
Ska man välja fram någon kanske man borde ta reda på vad man tycker i viktigfrågor först.
Varför är inte min klänning silver istället?
Jag kommer behöva göra något jag lovade mig själv att aldrig göra för att desperat försöka behålla lite brunhet...
Jag kommer aldrig att få ett jobb.
Facebook-nördar är vi allihopa. Utom en.
Jag vill ha S O L och V Ä R M E.
Varför måste Norrland ligga så långt bort?
Bara inte mormor köper en dålig fjortisbok i studentpresent.
Råsunda = Tråkrunda.
Jag måste skriva en önskelista så inte mormor köper en dålig fjortisbok i studentpresent.
Jag ska köpa gråa chinos imorgon. Lurar mig själv att det är välbehövligt.
Dra åt skogen Zlatan.
Varför måste Spanien ligga så långt borta?
Man får hudcancer av solarium...
Fast jag dör antagligen av rastlöshet först.

Dagens shopaholic: Ebba. Aka Hurt Bull. Aka Pebbles. Aka miss tre-byxor-på-en-dag.

4 kommentarer:

  1. haha, seriöst, gör ni inget annat än shoppar ni 2? :P

    SvaraRadera
  2. eller hur ni har inget att göra så här efter IB :P Älskar er! :P

    SvaraRadera
  3. hehe vad ska man annars förgylla sin tid med? :D

    SvaraRadera
  4. det är så orättvist att ni har råd att shoppa så mkt! bortskämda snorungar! (ja bara skoja, älskar er alla egentligen)

    SvaraRadera