måndag 25 maj 2009

Packning in the making

Frågetecknet: Två/tre par skor?

Beslutet: Nyinköpta Twilight får följa med. Man kan ju läsa på flyget, stranden, bussen, toaletten.. Nej, där skojade jag. Kanske inte på el cuarto de buaño (jag äger på spanska! Eller.. typ..)

Bytet: Från rullväska till bag när jag insåg att två kilo kunde sparas.

Önskningarna: Chinos och jeansjacka/annan bra sommarjacka. Vill ha med. Finns inte i min garderob.

Rädslan: Att glömma passet. Eller plånboken. Eller mobilen.

Skyddet: Leggings virade runt solglasögonen. Har tänkt allt för många gånger att de kommer att krossas för att låta det hända på riktigt.

Frågan: Var är iPoden?

Invägningen: Drygt 7 kilo. Med både ballerinaskor och sandaler (yes!). Fast utan iPod..

Nu ska jag gå en promenad, fundera över vart jag har lagt iPoden, ta en sista glimt av den svenska solen och försöka skapa mig lite resfeber. Sen ska det köpas matsäck. Och duschas.

Fatta att vi åker snart!

Dagens bråk: Bill/Bull.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar