söndag 24 maj 2009

Det lyckligaste hejdået någonsin

Observera:
1) Papperskorgen mycket nära de förhatliga pärmarna, böckerna och papprena (internal calendar never more!!).
2) Skokartongen, linnet och MQ-påsen ovanför/snett ovanför de förhatliga pärmarna, böckerna och papprena. (Shopping står alltså över skolan, högre rang, eller vad man ska kalla det, för den som inte förstod det symboliska i detta)
3) Bokhyllan med böcker man vill läsa och slipper överanalysera.
4) Bilden på Nalle Puh. Tanken på sjumilaskogen har hjälpt mig överleva många plugg/procrastinatorkvällar.

Dagens köp: Ett par shorts.. Men vi ska ju faktiskt till Barcelooooooooonnna imorgon. IMORGON! Shit, måste packa!

3 kommentarer:

  1. ärre nåt fel på mig eller? jag fattar itne att vi åker imorron!

    SvaraRadera
  2. bort med det gamla - in med det nya! och sebastian, jag fattar det inte heller, men min resfeber börjar lägga sig iallafall...

    SvaraRadera
  3. jag fattar inte heller.. försöker förgäves få lite resfeber bara för att det ska kännas att vi åker men.. förgäves som sagt :s

    SvaraRadera