lördag 9 maj 2009

The darker me revealed

Jag vet inte vad som hände igår. Kanske befann jag mig i chocktillstånd (ALDRIG MER MATTE ELLER HISTORIA ELLER SVENSKA OCH FÖRSTA EXAMSVECKAN ÖVERLEVD LIKSOM!!!) som tillsammans med cirka fem timmars sömn varje natt under en hel vecka (eller mer, vem orkar räkna såna deprimerande saker liksom? Eller förresten, vem orkar räkna överhuvudtaget längre när man inte behöver?!?) resulterade i en aldrig tidigare skådad övertrötthet (eller ja, stor i alla fall) som i kombination med kortspel som väckte den enorma tävlingsmänniskan (det var inläggens fel!) gjorde att den första glädjen och flummigheten och fantastiskheten vände totalt. Inte bra. Förlåt. Förlåt förlåt.

...men det finns väl inget som lite dans och lite promenad och lite sång och lite prat och lite skämt inte fixar.

Dagens misslyckande: Skaffa studentklänning. Orkar inte ens pallra mig iväg till stan. Trots att solen skiner (relativt) och jag egentligen inte har så (också relativt) mycket att göra annars. Men det är väl min ologiska natur som spökar. Och det är inte direkt sådär Laban-snällt av sig. Mer de som man hade mardrömmar om.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar