onsdag 14 januari 2009

Mystiken tätnar och undanflykterna ökar

Knäproblemen är väck. Okej att det knäcker lite i det vänstra, men det har det ju gjort.. ja, väldigt länge och det var det högra som fick spel i måndags. Fattar ingenting. Men jaja, det är ju bra. Men min träningslust har dock avtagit lite. Får hoppas att den vill komma tillbaka till mig snart, lämpligtvis till imorgon då jag tänkte ta mig en tur till Friskis&Svettis för ovanlighetens skull. Här ska det minsann tränas! No excuses.

Annars är min nya grej att hitta så många ursäkter som möjligt till att inte plugga. Väldigt dåligt med tanke på hur OTROLIGT mycket jag har att göra, men det går bara inte. Så jag struntar i't.

När börjar egentligen Grey's Anatomy igen? Hur länge ska jag behöva vandra i ovisshet och abstinensbesvär? Många skulle säga att jag är väldigt materialistisk och att jag borde vara mer aktiv i det verkliga livet istället. Varför skulle jag vilja det en onsdagkväll när det enda som finns att göra är att plugga?

Dagens bedrift: Jag försov mig inte. Måste klara resten av veckan också utan att trycka av väckarklockan i sömnen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar