fredag 16 oktober 2009

Hjälp?

Jag har allvarliga problem att få ihop min tid. Vid sidan av allt som har med att få iväg barnen till skolan och komma till min egen skola och så vidare så finns det en annan mycket pressing concern. Och det stavas jullovet.

Planen var som följer:
19 december: Från Paris till Karlstad via Oslo för mini-julafton och ompackning.
20 december: Till vita vita kalla kalla underbara underbara Norrland.
26 december: Retur till Karlstad.
27 december: RE-UNION!
2/3 januari: Retur till Paris.
Övriga dagar till förfogande för saker som hör jullov till.

Men så ändrades datumet för re-union vilket betyder att planen måste omstruktureras.
Möjlig lösning 1: Kombinerad flyg-tåg-retur till Karlstad från Norrland 13.30 den 26 december, framme 22.15.
Möjlig lösning 2: Kombinerad buss-tåg retur till Karlstad från Norrland start 17.55 den 25 december, framme 11.30 den 26 december. Sovvagn och två byten. Grymt kallt, grymt osovbart, grymt ofrestande.

Ursäkta om jag låter bitter.

1 kommentar:

  1. Köp en bra bok, ladda ipoden och mobilen full med batteri och bra musik, samt pengar. Det går ju alltid att ringa till folk vettu! Och sen kan du prata med folket på tåget. Jag vet fler än en som hittat kärleken på tåget;)Hoppas det löser sig

    SvaraRadera