söndag 11 oktober 2009

Bilder i singular ej plural

För att göra den härsidan lite roligare tänkte jag att jag skulle lägga upp lite bilder. Det finns ju också de som inte har Fejsbok som kanske skulle vilja se... (Så ja Liv, känn dig hedrad) Fast mest för att göra den roligare såklart.My girls i Tripp Trapp Trull-form. Från vänster: Emelie (4), Charlotte (7), Louise (9). Lägg märke till att de alla har Converseskorfossingarna. De tyckte själva att det var så roligt att de ville ta ett kort. Och roligare att säga än det gamla uttjatade cheeeeese.

Dock så bråkar datorn såklart med mig och vägrar lägga upp fler. Jag tror det är the law of the Universe att jag måste ha minst ett teknikproblem att svära åt, annars rubbas balansen. Det har säkert något med dragningskraft att göra. Gravitation - ni vet det där som håller människor kvar nere på jorden. Kanske funkar både bokstavligt och bildligt. Vad vet jag, huvudsaken är ju att Universum finns kvar ett tag till. Jag kan offra lite svärord och knutna nävar åt att behålla dess balans. Jag känner mig nästan lite viktig.

För övrigt är jag så trött man kan bli och ska nu sluta filosofera (flumma) och sno lite picknick-mat från la familia. À tout à l'heure!

1 kommentar: