tisdag 15 september 2009

Mitt liv är såååå spännande! (Observera ironin)

Idag trampade jag i hundbajs. Upptäckte det när jag kom hem. Hann inte ta bort innan jag skulle iväg igen. Tänkte: Jag blir ju inte borta så länge. Tog andra skor. Glömde hundbajset. Kom på det tre timmar senare. Note to self: Intorkat hundbajs är ännu svårare att få bort och luktar ännu mer pyton än ointorkat hundbajs. Frågade sig: Har fransmän fobi för bajspåsar?

Hur många grader ska man tvätta skor i? Ska man ha tvättmedel? Jag är ärlig. Jag har aldrig tvättat skor förut.

Jag har också tittat på film (Narnia) och ätit både Marabou Daim och Snickers - allt på arbetstid. Man får kompensera lite när man råkar ut för såna otrevligheter som bajsiga skor.

6 kommentarer:

  1. Men hundbajs på skor är väl alltid lite uppiggande! erkänn nu, du blev allt lite glad när du upptäckte det? ;)

    SvaraRadera
  2. Hanna du är så genomskådande! Med endast den lilla ledtråden i rubriken om ironi fattde du att det var tvärtom, det var hundbajset som var kompenseringen för den otrevliga filmen och de ännu otrevligare onyttigheterna! Du har min djupaste beundran! ;P

    SvaraRadera
  3. tillåt mig småle :) ahahahahaha (eller gapskratta)
    Men bara för jag vet hur det känns (och för att jag är trött och flummig)

    SvaraRadera
  4. omg du blev ägd av... låt ås säga fertilizer substance... lider med dig

    SvaraRadera
  5. Öh...fertilizer substance? Hur och i vilket universe är det fertilizer substance?

    SvaraRadera
  6. Väldigt vilken diskussion det blev, ska ni diskutera kemiska substanser så får ni faktiskt göra det nån annansans för sånt ger mig mardrömmar.

    SvaraRadera