onsdag 2 september 2009

Hejdå Sverige Shalalalala, Bonjour France Shalalalalala

Som ni säkert förstår så kunde jag ju inte börja detta äventyr utan lite tekniska problem. Så jag ursäktar bristen på uppdateringar, obesvarade sms, och ren allmän okontaktbarhet, men det var ju faktiskt inte mitt fel. Det var mina geners.

Hur som helst så kan jag helt kort och gott säga att min nya familj är jättebra. Trevliga föräldrar, gulliga barn, döva morföräldrar (skämt åsido so to saay). Okej, barnen bråkar och slår halvt ihjäl varandra tio gånger om dagen, men vilka normala syskon gör inte det? Man sätts på prov i början, för det är ju så roooligt att testa gränser och (försöka) bryta både regler och kroppsdelar.
Jag är för trött för att skriva mer nu, men jag uppdaterar snart igen. Det är (typ) ett löfte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar