fredag 3 juli 2009

Gaaah it's warm out here, there must be something in the atmosphere

Det är för varmt för att vara ute. Det är för varmt för att vara inne med gott samvete. Det är för varmt för att sola, för varmt för att vara vettig, för varmt för att tänka. Men framförallt...

DET ÄR FÖR VARMT FÖR ATT BLOGGA!

Så därför, kära vänner, tar jag farväl av er nu. Kanske ses vi igen, kanske inte. Det beror på om jag överlever ännu en helg med schläckta i Dalsland, man vet ju aldrig. Annars, ha ett långt och lyckligt liv, och lev tills ni dör. (Och vad förknippar vi de orden med? Kom igen alla Bert-fantaster, svik mig inte! Oj, nu sa jag visst svaret...)

Nej, nu är det dags att packa kappsäcken. Den ska sedan lastas in i bilen och sen drar jag söderut till svalare (ha ha ha, in my dreeeeams) trakter. Men innan det...

GLASS VID PRÅMEN! Nej, jag menar självklart Båten. Eller vänta, hur var det nu, jag blir så förvirrad...

Dagens önskan: Att Diploma Ceremony var en vecka tidigare så att jag kunde vara där. Varför måste de franska barnen skolan börja den 2 september?

3 kommentarer:

  1. har du hittat en familj nu? :)

    SvaraRadera
  2. Jo, har tackat ja och ska bara boka flygbiljett.. Antingen 31 augusti eller 1 september, aningen läskigt att det är såå snart ;)

    SvaraRadera