onsdag 22 juli 2009

Vuxenpoäng tack!

Nej det blev inget postat brev. Men jag har i alla fall tittat på en bra film (som om det skulle vara en prestation... Snälla skratta inte åt mig och min patetiska själ). Och så har jag lyckats göra en fickparkering. Jag (typ) lärde mig denna bilkost inför det faktum att jag skulle behöva göra en uppkörning, där möjligen en fickparkering skulle ingå, för att få mitt så kallade, och sedemera mycket uppskattade, körkort. Som tur var behövde jag aldrig genomgå detta eldprov då, och har sedan dess undvikit att parkera på ställen med fickor och har därför glömt allt jag (typ) kunde om just fickparkering. Men såhär på kvällskvisten fick jag en invigelse att försöka lära mig detta paow reikteit. Sagt och gjort. Eller ja, sagt, nästan kvaddat ett par bilar, bytt ficka eftersom den första var för liten, nästan kvaddat en till bil, och sen gjort.

Jag menar, det är ju bra att lära sig sånt när man haft körkort i sisådär...(räknar på fingrarna) åtta månader. Jag menar... ja... jo... jättebra...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar