lördag 11 juli 2009

Det är en stor dag idag

Det är inte min födelsedag. Studenten har jag redan tagit. IB-betygen mottogs för några dagar sen. Jag har inte gift mig, inte fått barn, inte fått ett jobb och inte lärt mig knyppla.

Men hallå, vad finns det då kvar?!?

Jo, kära vänner, detta är en stor dag därför att jag, Hanna Bosenius, också känd som Bosse, Bullen, lantisen, fröken kan-inte-komma-i-tid och hon med noll teknik skills, har skaffat, inte Facebook, inte blogg, inte barn, utan...

(Trumvirvel)
Spotify!

Så nu ska jag sätta mig tillrätta i soffan med en kopp te, sätta på en av spellistorna och äntligen äntligen ge mig själv tillfälle att läsa ut New Moon. Det ni! Inte ens hällregnet kan få mig på dåligt humör!

Dagens visning: Mias sommararbete. Bra jobbat, ja sägert! Skönt att träffa folk man inte sett på ett tag, skönt att prata av sig lite...

1 kommentar: