lördag 21 februari 2009

Spörtlöööv!!!

Och sportas ska det göra, sanna mina ord. Det blir det underbara Trysil igen från söndag till fredag för fjärde året i rad, dock med andra människor denna gången. Med tanke på att vi åker imorgon är det hög tid för mig att sätta igång med packningen. Vilket kommer att göras, inom sinom tid. Bara inte just nu. Jag ska baka sen också. Och köpa matsäck. Och ringa pappa. Och massa annat. Plus att jag ska gå och lägga mig tidigt för att inte förvärra förkylningen. Agendan för dagen är sannerligen inte kort.

Jag är bara så glad att jag överlevde mocks.
Det ger mig hopp om att jag kommer överleva exams också.

Jag ska sluta nu, innan jag faller in i (ännu) en spiral av meningslöst pladder. Och gå och göra alla saker som måste göras.

Dagens väder: Ja, se det snöar. Jag trotsade detta och gick på stan för att leta upp nya täckbyxor (hade två par förut, ett par är för stora, har ärvt dem av min lillebror ironiskt nog, och ett par var perfekt storlek men väldigt kalla), lite smink (som blev mer än lite, varför måste allt ta slut samtidigt?), ny dos av sömntabletterna (märkte att de funkade när de tog slut - då fick jag svårt att somna) och lite annat småplock. Jag vill inte gå in på vad summan blev till slut. Det känns pinsamt. Speciellt med tanke på att mitt kort är tomt så jag var tvungen att låna (läs: tigga) pengar av mor min.

HA ETT TREVLIGT SPORTLOV ALLIHOPA (ni som råkar läsa detta)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar