onsdag 26 augusti 2009

Once a Thinker, always an Addict

De senaste dagarna har jag spenderat lite quality time med mig själv.
Kan man göra sånt kanske ni frågar er nu.
Nej, är svaret.
Tanken var att få tyst på den övertänkande hjärnan och ladda om batterierna (dessa fåniga metaforiska uttryck alltså, man måste ju bara storskratta lite...) på en redan testad och godkänd datoravvänjningsklinik belägen i urskogen. Inget Internet på tre dagar. Ja du läste rätt, dagar, inte timmar. Ska man avvänjas så ska man. God tanke möjligen, mindre gott resultat.
Eftersom:
1) Myggpatrasken hade byggt en koloni på samma ställe. Hur de nu fått tillstånd till det, jag har då inte godkänt det!
2) Det första jag gjorde när jag kom hem (efter att ha kollat på en gammal repris av top model) var att sätta på datorn och gå in på det *#"@£{$%*¤@* FACEBOOK! Och sen den här bloggen...
3) Jag är fortfarande trött på att tänka.
Och sällskapssjuk blev jag också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar