måndag 3 augusti 2009

Läs ej detta om du inte vill få huvudvärk

Just nu har jag ingen inspiration att skriva någonting överhuvudaget men jag gör det ändå bara för att en viss person tjatade som en galning på mig om det och sen bara för att skriva om någonting så fick jag en idé om att jag skulle skriva den längsta meningen utan kommatecken eller paranteser i hela min mycket långa blogghistoria som ju bara är så otroligt fascinerande med tanke på allt jag varit med om och tyckt varit värt att ägna några extra minuter åt att reflektera över så att det skulle passa som ett blogginlägg så då kanske det inte gör så mycket att alla nu stör sig på det här inlägget för att det är så otroligt jobbigt att läsa när man inte använder kommatecken eller punkter eller paranteser eller andra skiljetecken så därför slutar jag nu och lovar dyrt och heligt att aldrig göra om detta förbåldade sattyg.

1 kommentar: