måndag 22 december 2008

Då var det dags..

..för ännu en oskyldig liten individ att falla ner i bloggträsket. Som jag ser det finns det ett antal alternativ för vilken påverkan detta kommer att ha på mitt liv:
  1. Mindre pluggtid, eftersom detta då blir ännu en sak som håller mig borta från de förhatliga skolböckerna. "Har inget att göra.. Plugga? Nej.. kan ju blogga istället"
  2. Ännu mer försämrad sömn, eftersom jag antagligen kommer "behöva" skriva ett inlägg innan jag går och lägger mig på kvällen sådär vid nio, vilket kommer leda till att jag blir kvar vid the computer till tolv-ett nån gång.
  3. En inaktiv blogg som alla bara stör sig på, eftersom jag aldrig kommer orka skriva nånting av värde.

Jaha, ingen chans att det kommer leda till nåt positivt alltså. Vilken otur för mina argument att jag tänker gå emot dom och ha kvar bloggen då. Knäckt!

(Kan man knäcka sig själv? Jag får väl vara schizofren så att det funkar)

Dagen prestation: Familjen Bosenius lyckades pynta både granen och huset OCH göra julgodis utan att ha sönder någonting eller skada någon. Inte dåligt.

1 kommentar: