torsdag 12 november 2009

Jag skrev faktiskt tack och att jag längtade!


Min mamma kommer imorgon! Jag skrev en packlista på vad hon ska ha med sig till mig:
Kläder
Rutiga kappan
Bruna mockastövlarna
Gore-tex vandringsskorna (inte de svarta kängorna)
Grå mössan
Rosa Peak-mössan
Röda virkade halsduken (den som är lite sönder, kan du tänka dig att laga den?)
Bruna halsduken, sån som du har fast blå
Gråa ullstrumpbyxor
Svarta mjukisbyxorna
Blå pyjamasbyxorna
Raggsockor
Bruna tofflorna
Underställ (Everest)
Gröna stickade tröjan med Gucci-tryck
Svart fleece-tröja (Haglöfs)
Ett par av de tröjorna som jag fått av Henrik, typ den blågröna Adidas och den mörkblå med dragkedja

Mat
Havregryn
Jäst (två tre paket, jag vill baka!)
Kaviar, den vanliga blå
Lingongrova
Jag antar att en kesoburk inte klarar flygresan...

I godispåsen - sex stycken av varje om det inte står annat
Sodapops (blå sura flaskor)
Vingummi (Bassets), både vanliga och sura. Inga orange, gröna eller gula. (av varje)
Jordgubbar
Röda läppar
De runda mjölkchokladbitarna (inte romerska bågar, det brukar stå på norska tror jag)
Zoo
Gelehallon (eller hjärtan om det finns)
Choklad som ser ut som den i Guylian-paketen - vita inslag så att säga:P
Persikor (tre)
Ferrari-bilar (tre)
Geleråttor (tre)
Stora nappar (två)
Dumle (två)
Geisha (två)
Ta så att det bli minst ett halvt kilo, blir det mindre så fyll på med dem som det ska vara många av från början. Och chokladen kanske måste läggas separat... Allt finns inte på Wallinders så.. om det inte är att be om för mycket så får du gärna gå nån annanstans och leta upp resten:)

Övrigt
Svarta ryggsäcken (inte den väldigt mörka mörkblå)
Franska: kollegieblocken och papprena under fliken grammatik (ligger i en flyttlåda nånstans... vinden antagligen för att förtränga ib)
Min gröna hemkunskapsbok

Hur tydligt på en skala är det att jag
1) fryser
2) är besatt av mat
?

2 kommentarer:

  1. Hahaha stackarn kommer ju inte ha plats till sina egna kläder :P Ha en kul helg :)

    SvaraRadera
  2. HAHAHHA.. vilken trevlig godislista du har gjort ^^,

    SvaraRadera