söndag 28 februari 2010

Inte för att gå ifrån poängen med programmet eller så

Det enda som egentligen engagerade under gårdagskvällens melodeifestivaldeltävling var väl egentligen vart Anna Bergendahls gitarr tog vägen mitt under framträdandet.
Följande teorier lades fram i hemmet:
1. Fantomen kröp längs scenen och lade beslag på den.
2. Hon gömde den i kjolen.
3. Hon trollade bort den, därav bilden på Tingeling i "jag-älskar-att-stå-på-scen-och-jag-ska-bara-vara-mig-själv-så-originellt-verkligen-och-javisst-känns-det-som-en-seger-bara-att-vara-här(fast-det-menar-jag-ju-egentligen-inte)"-inledningspresentationen.

Någon som har lite insider-information?

2 kommentarer:

  1. Jag tror på nr 1... Jag är 99,9% säker.

    SvaraRadera
  2. jag håller med föregående talare, nr 1 låter helt klart troligast!!

    SvaraRadera