tisdag 30 november 2010

Mardrömmar

Vad är jag för sjuk människa som drömmer om att vara seriemördare? Natten var som det värsta Criminal Minds-avsnitt, vilket i sig är som ett OS, visserligen ett fiktivt sådant, i vem som är mest screwed up. Mycket värre version än förra gången jag drömde att jag hade detta yrket. Massa oskyldiga barn. Jag hade en jättestor lägenhet med massa leksaker. Har också en tydlig bild på näthinnan av några som är fastbundna vid en stol.
Jag ska inte berätta mer av den här drömmen tror jag.

Den där första stunden av vakenhet innan man förstått att det inte hänt på riktigt är så obeskrivligt hemsk. Och just nu har jag lite ångest för att gå och lägga mig. Får youtuba rosa moln med små bebiselefanter eller nåt för att ställa in mitt undermedvetna på något annat än... död... och mord...

Gaaah jag är rädd för att sova!

1 kommentar:

  1. Fy bubblan, Bosse! Du kommer nog på andra tankar efter morgondagens mysiga jul-shopping ;)

    SvaraRadera