måndag 15 mars 2010

Jag tänkte att jag skulle skriva ett inlägg utan att behandla temat mat

I lördags, efter den antagligen mest spännande melodifestivalen någonsin med de absolut bästa bidragen jag någonsin hört (nej okej, Ugglas var bättre), åkte jag buss i drygt en timme. Det var ju för kallt för att gå. Så jag tog bussen. Enbart för att åka den. Inte för att jag skulle till något ställe längs vägen. Och vad finns det egentligen för annat att göra i Paris när man inte vill åka hem riktigt än liksom?
Fast jag var i alla fall inte ensam.
Och det var inte min idé.
Men ja.
Lördagsnöje: Buss-vagabondage.
Tyder det på att man är uttråkad?
Jag kände mig då inte uttråkad i alla fall.

För övrigt så har jag i helgen letat teknikprylar som inte finns (eller kostar 800 svenska satans spänn), vistats i Mårtens drömresidens (krigsmuséum) och förlorat med en ynka poäng i Så ska det låta.

Life is like a box of chocolate's, you never know what you're gonna get. (Gaaah! Jaja, försöka duger.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar