lördag 12 mars 2011

Jag tuggar bara mentalt

När jag väl låg där i tandläkarstolen med både käke och tunga immobiliserad av bedövning kunde jag istället för smärta känna att det hjälpte lite att radion valde att blanda knakandet av visdomens avlägsnande med sådana här toner. Även om man kan gräma sig över att ha fötts i fel era.

Antibiotikakuren utökades också en vecka, med sällskap av soppkost samt förbud mot "stark fysisk aktivitet (jogging, cykling, simning)".
Mixern har sedan dess blivit min bästa vän, medan det intima förhållandet med ibuprofen har börjat rinna ut i sanden. Jag saknar honom inte nämnvärt.

Och nu så ber vi en bön för att en fruktsmoothie och Smashing Pumpkins kan ge mig inspiration till att skriva nåt bra och personligt om mig själv. With great powers come great responsibilities.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar